Wednesday, April 28, 2010

Nasyid Terbaru

Bismillahirrahmanirrahim...

Kali ini aku akan mem'promote'kan nasyid alaf baru.Semoga nasyid ini dapat mengimbau nostalgia lama kita pada zaman sekolah. Dan InsyaAllah kita pernah belajaq benda ni masa Form 2 dan diulang balik masa Form 4 (tu pon,kalau aku tak silap la).

Rujukan dari buku teks bahasa arab komunikasi "Ilmu Tanpa Amal Ibarat Pohon Tanpa Buah"
so,aku cuba la nak ingat balik ape benda yang penah aku belajaq dulu2..
Nak tengok dialu-alukan,x nak pon tidak mengape dan mintak maaf banyak2 kepada yang kena loading lame,bukan salah aku.

salah siape?ha~ini yang kita tak tahu (los and faun)

Selamat Bergembire!!



soft rock music=P Bestkan??secare tidak langsung kita telah generate pahala cikgu-cekgi kite sebab ilmu yang disampaikan berterusan dan disebarkan..insyaAllah

:: rancangan"Spontan" lagi best dari "raja lawak musim 4".aku tak puas hati~sikit2 pak kasim,sikit2 abang kasim...entah ape2 la budak kedah tu..
(ehehe...kau nak jadi juri ke nurus oii..)

"idak ler...tapi kalau nak bagi boleh jugak"

cik penulis:dah nak exam pon, dok buat tak tau nak baca buku lagi~

Jumpa lagi..
Wasalam

No comments: