Monday, July 13, 2009

Penantianku Berakhir Jua

Setelah sekian lama ku menunggu
Ternanti-nanti mencari sebuah jawapan
Kepada perkara yang aku pun belum pasti
Pergi tanpa sebarang khabar berita
Sehingga ianya membantutkan tumbesaran benakku
Aku tidak pasti dengan semua yang perlu ku rancang
untuk masa hadapan ku yang lebih gemilang

Kini semuanya telah terungkai
Terang lagi bersuluh
Hari ini sudah boleh arrange mase dengan lebih baik
lebih kurang pukul 11am tadi,,dapat 1 masagge
ke PROGRAM ORIENTASI
Tarikh: 22-29 Ogos 2009
Tempat: ILIM,Bangi

so,dah dapat arrange tyme untuk ke sekolah hujung bulan ni sebab dak2 matrix n UITM dah balik umah.boleh la tumpang keta. dah lame x g sekolah
1st nak jumpa cikgu cekgi,pengetua baru
2nd nak jumpe adik2 (?....)
3th nak ambik semua sijil,,gambar konvo,medal,,n yang penting duit mase hari anugerah yang belum diambil~harap2 ade lagi duit tu

*nampak gayanya tak boleh la g midvalley 26 July ni..ingatkan mase tu ade kt UKM...boleh la mintx korg tolong sambutkan~akan difikirkan~

4 comments:

NurAreefah said...

huwaaaa..terasa sedih bila membaca entry ni..huu

husnaahsan.. said...

oit..nk pi seberang bila ah??? huhu..sedey nya dia.. xpa2 apa2 pn boleh la..ceyh..sedap je kata kt orang..huhu..kite ni xtau lg mcm mana..nk pi bila..bak menanti buah x gugur!!! waa~ sedey2..

nurus said...

kepada efa>>
sedih ke??
perlu dibaca dengan mood happy
baru hepi..kan2

nurus said...

kepada husna>>
nantikan entry seterusnya
sabaq ya!!hahha