Thursday, October 6, 2011

Diari kah

Assalamualaikum belog saya.

Dah sebulan, aku tak drop by di sini. Since aku dah teringat, cepat-cepat buka. Harap readers, trackers, hackers, stalkers, dan visitors (semua aku bubuh S-kbai) sihat-sihat :D Aku cuba menulis sekarang, tapi idea aku kaku.
Beku.

Kalau still aku menekan keyboard, aku pasti aku akan menghabiskan tenaga perah idea. Kemungkinan juga benda ini jahanam. So, its better kalau idea tu dengan derasnya datang sendiri. Tolonglah datang segera.. Aku nak!

Aku harap, aku tak kering sebegini. Mungkin aku akan kerjakan sebuah diari jika berterusan. keh3.

Aku mula.

Sejak 3 oktober lepas kelas sudah buka. Ramai yang tak datang. Memang! Adegan ini sangat normal untuk permulaan kelas di setiap institusi. Untuk starting, belajar 2 hari - cuti 4 hari pula. Arghh, so heaven!

Tapi aku tahu ini syurga sementara. Sekejap lagi, aku akan berusaha bertungkus lumus belajar dan belajar tanpa memandang tempat lain selain buku. Hidup yang lebih teratur. Tak buat semak dah. Rajin sikit. ceh.. menipu-.-

Untuk kawan-kawan yang di Malaysia, tak perlu risau. Walaupun Bacteriology dah habis 3 chapter, anggaplah satu chapter tu hanya 1 page - dan memang pun.

Cik penulis: Nak admire Chef Wan pula rasanya. haha






2 comments:

Anonymous said...

Check, unbiased a check

Anonymous said...

Evaluate, unbiased a test