Monday, May 16, 2011

Saya Boleh Terbang.Terima Kasih!

SELAMAT HARI GURU

Buat cikgu2,ustaz,ustazah di
Tadika Addin Ipoh
Taski ABIM Kuala Kangsar
Sekolah Rendah Islam Al Furqan Kuala Kangsar
muallim, muallimah di Sekolah Rendah Islam Al Islah Sungai Petani
Kolej Sains dan Teknologi Al Quran Besut
Sekolah Menengah Imtiaz Dungun

Cikgu2 tusyen terutama cikgu Norma selang dua rumah, lama dah saya tak tegoq cikgu.
Cikgu Sari tusyen jugak-teringat masa kita dok pi makan pizza dulu2 sampai lupa habih nak ambik gambaq
Ustazah mengaji Qiraati depan rumah saya, ubah banyak mukasurat, utk saya perabih Quran cepat2
semua yang mengajaq saya dari kecik sampai la nih
dari merangkak baca ABC sampai pandai dok kutuk orang..adehh
dari mewarna mickey mouse sampai la, pandai lukis cell manusia dah =,=
dan segala-galanya



Thank you, my teacher, for being there
At times when skies were gray
And
I lack the words to let you know
How much you mean to me,
But I will profusely thank God for you
Until the Eternity
Have blast my teacher


Juga pada ibu saya yang seorang guru. Semoga jadi guru dan ibu mithali selalu.Almari kat rumah mungkin kena tambah lagi letak hadiah hari guru dan hadiah hari ibu. hehehe

aku sebak la,tak boleh upload video ni. T_T
dari malam sampai bangun pun, tak siap.

Cik penulis: Infinity pengorbanan if and only if ucapan yang mampu kubuat. Semoga kejayaan kita sbg hadiah tak ternilai pada mereka. :)

No comments: