Wednesday, February 16, 2011

Cik Penulis Terhibur

Salam maulidur rasul kelmarin. Selawat dan salam buat junjungan besar kita nabi muhammad saw.Semoga kita sama-sama dapat menjalankan sunnah nabi,perbanyakkan selawat ke atas nabi bukan sahaja pada besdaynya bahkan menjadi rutin seharian kite.

ok!aku nak bercerita sikit pasal emel yang tak sudah2 aku terima.*agak hot kot*hari2 aku nak delete emel2 tu,tapi aku akan pastikan benda alah tersebut dibaca sebelum dibuang,even lah aku sendiri tak berminat membaca benda2 dalam computer ni..merosakkan mata!! (kata dr gitu=))

Tengah delete satu2(buang masa),aku pon terbukak la one mail.
"Ralat ke ape...?"huhhuuuu

Wish selamat tahun bari cina dari PM..hahahaha..PM..hahaha.apakah tak ada orang lain ke nak dibagi ucapan selamat hari raya cina sehingga aku pon dia nak wish. Bukan ucap sorang2..dengan family pulak tuu~

Hahaha.Orang dah wish pon cukup bagus tu nurus oii.
"Hehe,terima kasih!,"kata cik penulis terhibur.


Ucapan raye cina yg aku dpt drpd 1Malaysia selain wish drpd HSBC,Takaful,kedai spec mata yang aku selalu buat spec kat dia,parkson dan giant yang dekat sebelah jalan rumah aku.

Tapi raya cina,of course la aku tak dapat angpau semua tu sebab rumah jiran tetangga aku semua melayu. Abah aku tak nak beli rumah dekat ngan bukan melayu..entah sebab apa..dulu2 pernah anak anjing masuk dalam rumah kami. Jenuh berambat ngan puppy tu.Tapi itu mase aku kecik2 la,5tahun kot. Tak tau la ada kaitan tak dengan kenapa bapak aku tak suka duduk sebelah2 non-muslim. Kat kampung bapak aku pon dh ramai cina,boring gamaknye~

Berbalik semule,aku sampai malaysia ni pon selepas raya cina.huu.ni kiranya macam emel lama yang baru nak bukak lah.

Apapun,nanti raya puasa bagi la lagi~ nak lagi~nak lagi~nak duit raya pulak.Biasiswa 1Malaysia pon boleyyh.demand bebenor makcik~
Huhu,tapi kan..sebenarnya,dia ucap untuk orang cina je^_^Yang bukan tu,xyah gegeh pulak.*gegeh excited mcm aku*ha3

Haaa..satu lagi.aku ade la dapat massage dari armed force dari egypt sana.*semua kot dapat*.Budak2 egypt boleh la bukak sim etisalat korg,tengok msg tu.Lepas tu rajin2 lah bagitau kat aku apa dia cakap,sbb aku tak berape paham..hahaha.aku assume dia kata,
Selamat tinggal mubarak.Sekarang kami pihak tentera pulak memerintah.sila bawak salinan passport ke mana saja anda pergi.~pelajar malaysia,sila balik!aman dah ni,takkan nak cuti setahun pulak~hehe..mengarut nurus~dah la

cik penulis:best jugak duduk rumah..huhu..macam nk extend sikit lagi.
hadis nabi saw, orang yg paling dekat denganku adakah orang yang sentiasa berselawat ke atas ku

No comments: