Sunday, July 25, 2010

OMG>>Pusat Serenti

Salam..

Mungkin agak lame aku dah bersara menjadi seorang penagih yang tak kurang tegarnya.Alhamdulillah,semakin lama,semakin insaf sahabat2ku daripada mendalah bahaya tersebut..agaknye semua sedang menjalani pemulihan di pusat serenti..InsyaAllah boleh baik 100% guarantee. takde la yang nak berqiam pagi2 buta untuk ambik dadah semata.

Hoho..aku bukan nak cerita pasal kawan2 aku.hmm,hari tu aku ade check2 emel aku yang bersepah2.tiba2 mata aku tertatap dan tertacap pada satu emel yang agak mencurigakan>terus aku bukak>huhu..sangat2 la terharu aku dibuatnya..
ade juga yang merindui ku ,sanggup bagi emel yang x seberapa ni,deb=ngan logo2 sekali~banyak je emel2 yang dia dah bagi..tapi,yang ni paling x menahan~


screen shoot

Emel from my dear..

Hey nurus09,
Thanks for hanging out and playing games on OMGPOP! It's been a while since you last hung out here. So when you have a minute, stop by for a game or two. We miss seeing you pop up on the screen!
Since your last visit we added new stuff that you'll like. Did you know that we crank out just about everything on the site from our little office in NYC? Yep! We are all real people who love playing games and hanging out too. If you see us, say hi, we're the guys and girls with the orange Crew badges.
We can't wait to see you again. You can click here to visit now!

-Joseph aka Swiftor
-Community Manager at OMGPOP
-P.S. I'm not a robot, so you can reply to this email if you wanted to share a thought on OMGPOP or tell me how delicious your last snack was.
_______________________________________________

huhu..terharu..dia mintak aku ambik dadah tu balik..bukan nak support orang berenti ketagih benda2 tu ka,apa2 ka~sempat lagi depa nak main rindu2 ngan puntianak ni..hua3
untuk pengetahuan,ni games yang selalu aku main mase nak dekat2 habis exam final aka mase demam worldcup hari tu..(lepas exam la)

-aku x reti sangat draw my things sebab 'tangan bangku'(lukis xde mouse susah kot..)
-balloono:main dengan orang yang sedang tidur barangkali, sampai aku boleh naik level melampau2
-dinglepop main tipu..kesian orang yang nak main secara bersih mcm aku~selalu kalah awal
*banyak lagi game lain.hmm,nak kate game perempuan,tak jugak sbb ramai je dak lelaki yang main dan kebanyakannya lagi tegar dari aku..

Pontianak maya menjelma bila2 saja di http://www.omgpop.com/?r=1xndt

cik penulis:Radix2!!sape nak beli sementara stok masih ada..hehe
Sekian..wassalam

8 comments:

Nur Areefah said...

tak nak orang menagih tapi promot juga?hua3..
aku takleh nikmati dadah sebab line sangat tenat X_x
kalau balik rumah je boleh menegarkan diri..
apesal kau dpt emel tu tapi aku tak dapat =.=
btw aku rasa kau naek level dengan mencurah2 sebab upline kau sedekah kot =.=

nurus said...

haha..aku xpromote tu>>
tu la pasal,,aku ingat semua dah masuk pusat serenti..
x dapat eh??
hua3,orang glemer2 je dapat emel mcm tu..manager bagi^_^

upline sedekah??yg raji sedekah XP tu,,x membantu pon~
=D

Nur Areefah said...

semua orang nak main,tapi ada kekangan kott Z_x

sebab XP dia kasi tu la kau naik lev..kalau tak, masakan dia dah star cam aku nie =.=

nurus said...

hoho..XP tu sket je banding ngan usaha keras aku..pagi,ptg,siang,malam nih>>

eh?aku ingatkn dia yang jadi star dulu..kau eh??

semua org lebih pentingkan pelajaran dr dadah..bagus2=P

Raji and Yeen said...

owh kau dh lvl 10 kan?
huahuahua hebat xrecruiter kau =)

nurus said...

haha..bukan setakat 10>>lebih lagi kot
aku xde la nak promote sgt bende tu,sbb tu xjd star smpai skrg.

kalo bg XP byk2 lg..insyaAllah recruiter aku HEBAT=P

Nur Areefah said...

aku dah lama star lahh

nurus said...

ye aku pon lame star=D