Thursday, December 24, 2009

Muvie+Photo

Bismillahirrahmanirrahim…

Keriangan2!!(asyik2 riang..bile nak sedih??)lepas habis exam walaupun tak beberapa boleh nak jawab~huhu…lantaklah,rasenye lebih baik tak payah tunjuk markah sebab aku pun x nak tengok..off..keyh,,aku nak cakap pasal pe r??urm kalau dulu orang(x kan kambing kot) dok minat cerita nur kasih..termasuk la aku(sebab aku pon orang) kenape ?? ntah tanya depa la…semua pakat dok download mendownload(kat sini la)..aku pon nasib baik la the last episode,,dok bertandang kat rumah kedah..boleh la tumpang sekaki (tak dak kena mengena ngan kaki,ttgk pakai mata) dengan akak2 tu layan nurkasih…sekarang dah khatam dah tgk citer tu n maybe dah boleh dapat sijil…SIJIL PENGHARGAAN KERANA MELAYAN NURKASIH drpd kabir bahtiar(betul ke eja nama ni??kalau salah maap ye) (macam la dia nak bagi..”prabih dakwat aku ja”). Kat Malaysia pon, aku dengar, dah ulang banyak kali dah cerita ni dalam tv..gempak betoi!!



La ni,,tetiba ada lak orang promote tengok cerita Ketika Cinta Bertasbih(KCB @ dalam indonnya kacibe) xpasaii aku nak tengok cerita tu…even tau lebih lambat dri korang semua….kalau nak bagi cd ke,ape ke..bleh gak..ni suruh download sendiri..x berkuasa aku….nasib la kakak kat umah ni ade movie tu..tapi KCB1 la…KCB2 x dapat lagi..sempat la tengok skip2 sebab x dak subtitle(aku bukan bleh sangat nak menangkap bahasa mak indon nih)..boleh la tahan!!sebab buat kat Egypt(??)..acccording to their responds,, movie KCB lebih masyuk drpd ayat2 cinta (aku??x de mase nak compare mengompare..) yang pasti,memang x baca novel..minat baca novel dah hilang(ganti ngan buku medic~ceyh poyo nurus!!)~

Aruz billaban(nasi +susu)sedap!!!tapi,rasenye x elok kot makan selalu..sebab nasi + susu amat2 lah tidak bersesuaian…



Shita’(winter) menyebabkan percambahan strawberry..banyak+murah=lega poket..


Ni ruang makan rumah kami (bukan nak tunjuk manusia di atas yep)


Roti fino(makanan harian)..alamatnya 6tahun la melantak roti ni..

1st raya in egypt!!

At last,,ape yang dikongsikan ni,,sangat bercampur aduk(sedapnye rojak)..sebab tu la,,title kurang sesuai..

Cik penulis: Walaupun kita mahu mengubah seseorang, tidak bermakna kita boleh membuat sesuatu yang melanggar syariat…inikan pula nyata dan lagi bersuluh ianya adalah dosa besar.Pendek kata..niat tidak menghalalkan cara..

Penat lari dari pak arab yang desperate!!huh?!

Jumpa lagi!!

Wassalam..

1 comment:

La Dolce Husna :) said...

huhu~ sama la...bkn egypt saja, jordan pn dok gila lyn cita2 tuhh... KCB tu kngah dok ulang tayang byk kali dh... :p